detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, December 12, 2006

kulit dan tulang-tulang

Image and video hosting by TinyPic
picture by: areej torla bini aiman

Mase dulu2 aku ade pegi dgr talk by bro. naim mase pogrem SKULL (inisiatif oleh bro. safwan). Mlm tu abg naim bagi talk pasal ‘karisma’. Mlm tu die cite pasal mcmane nk membine karisma dan di manekah letak nye karisma.

Malam tu die ade tanye audiens sape kah idola masing2. Dalam venue tu ade 2 org yg mengatekan idola nye adelah Hitler, yg mane salah sorang daripade nye adelah abg Naim sendiri.

Menurut diorang, Hitler tu best sebab die ade karisma yg power, semue org taat kat die. Die ni mmg bercite2 tinggi. Bile die bercakap penuh dgn semangat, bersuare lantang sambil membuat body language yg tak henti2.

Sejak dari tu aku mule berminat ngn cerite2 yg ade kaitran ngn Hitler or zaman Hitler, same ade berbentuk dokumentari, filem or tulisan. Kesimpulan nye Hitler ni mmg kejam nk mampos, sebab bunuh berjuta2 org yg tak berdose, samade lelaki or pompuan, kaye atau miskan, budak2 or org tua.

Lagi satu die ni gile sebab percaye hanye ras Aryan saje yg boleh mentadbir dunie. So bangse2 lain kt jermen dan org2 sakit samade bayi ke tak, homoseksual akan dibunuh serte merta.

Baru2 ni aku ade tgk siri pendek pasal hitler. Cite ni bukannye dokumentari, tapi cite (lakonan semule) Hitler dari kecik sampai mcmane die boleh jadi pemimpin jermen. Kire crite sejarah la nih. Mase aku tgk citer ni baru la aku bleh Nampak mcmane character dan attitude Hitler secare lebih jelas.

Lepas abis tgk citer tu aku dapat buat kesimpulan bahawe die mmg ade karisma yg power, tapi aku btl2 tak suke kt die sebab die tu jahat dan kejam, dan tak waras!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

1 Comments:

At 6:20 AM, Blogger Aisya Redd Rohim said...

yang gambar dalam ini bukan Najib Rohim ex-UIA students ker?

sekarang laywer Hanif & Co...?

 

Post a Comment

<< Home