detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, December 06, 2006

ceramic tiles

Image and video hosting by TinyPic
skarang kul 9.45pm... hari rabu, 6hb 12, 2006.. wah... bosan nye... ape aku nak tulis ni sebenar nye aku pun tak tau... bla... bla... bla...

holla!! korang dah idup berape tahun? berape ramai
kawan yg korang ade? berape ramai org yg korang
kenal?

katekan lah korang berumur 23 tahu, maksud nye korang
dah idup selame 23 tahun (mmg la!).

ni aku nk cite pasal wajah org dan emosi org nih.

ok, contoh nye mak korang. klu umor korang 23 tahun,
generally dah 23 tahun la korang menatap dan tgk muke
mak korang.

dalam tempoh 23 tahun tu, korang ade la nampak muke
mak korang yg kadang2 gembire, kdg2 senyum, kdg2
sedih, kdg2 kelam kabut, kdg2 teruja, kdg2... ah, byk
lagi la riak wajah mak korang according to suasane dan
emosi pade mase2 tertentu..

perasan tak dalam tempoh 23 tahun tu, dalam byk2 riak
muke mak korang tu, akan ade 2 or 3 riak wajah mak
korang yg korang akan betul2 ingat tak leh nk lupe, or
selalu je korang recall?

contoh nye: muke mak korang menangis kegembiraan bile
korang dapat ijazah ke, dah kawin ke, dapat anak ke...
bla.. bla.. bla... or mak korang menangis sedih bile
korang eksiden ke, masuk penjare ke.. (na'uzubillah!)

ha... mcm tu jugak la ngn kawan2 kite. bg aku setiap
kawan2 aku akan ade satu wajah die yg aku akan benar2
ingat.

pendek kate, bile aku tgk or jumpe je die aku
akan teringat riak wajah die yg aku tak leh lupe tu..

mende ni biase je, sume org tau, tapi punye pasal aku
la nk tulis kat blog ni ape2 pun, sebab blog no aku yg
punyer!!

mende ni pun biase je, sebiase kite teringat
kate2 mutiare dari tokoh2, or event yg tak leh dilupe
kan yg terjadi antare kite dan org sekeliling kite.

blah la aku, malas dah nk tulis...

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home