detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, December 12, 2006

stay here in my room

Image and video hosting by TinyPic
Kdg2 aku akan tanye kat kawan aku: penah nampak hantu tak? Make aku akan dapat pelbagai respon dari diorang.

Menurut kajian aku (kajian aku?), dalam bab hubungan manusia dan hantu ni ade 3 kategori:

Jenis pertame ialah org yg tak penah langsung jumpe/nampak hantu sepanjang hayat nye.
Yg kedua plak yg penah jumpe/nampak hantu at least sekali dua sepanjang hidup die.
Jenis ketige plak ialah die ni mmg selalu nampak/jumpe hantu sepanjang hidup die.

Tapi sekarang ni klu nk tgk hantu tak susah, pegi je pameran hantu muzium, or tgk CD entity bukti.

Soalan yg jarang aku tanye kat kawan aku: penah nampak UFO tak? Setakat ni hanye sorang je kawan aku yg mengaku penah nampak UFO di langit.

Mengikut pengkaji UFO, diorang klafisikasikan bab jumpe ngn mahluk asing ni kepade beberape jenis:

1. nampak UFO kat langit
2. tersempak ngn mahluk asing (tgk alien tu bulat2 depan mate)
3. berkomunikasi ngn mahluk asing (melalui gelombang elektronik, etc)
4. diganggu mahluk asing
5. diculik mahluk asing (alien abduction untuk bahan kajian ke, etc)
6. yg jenis keenam ni aku tak paham, sebab diorang baru classify kan ntah bile ntah!

Apehal la citer pasal alien ni….

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic