detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, October 18, 2006

dingin...

tajuk: dingin
mood skarang: selumber dan agak alim
lagu tema: the remedy (tak ingat sape name penyanyi)

mase law fiesta 2006 kat akil dulu diorang ade buat event exhibition, bukak gerai jual buku, etc kat level satu aikol. one day pade suatu pagi dgn kuase tuhan yg maha esa aku masuk la toilet kat level satu tu. then aku terdengar alunan bacaan quran yg sgt sedap CD quran yg dipasang dekat satu gerai tu.. then aku sgt tertarik sekali dgn bacaan ustat tu, compared dgn MP3 bacaan quran yg aku dah ade. pastu aku terus gi dekat gerai tu, aku tanye tokey die, aku tanye sape ustat yg bace quran tu? pastu aku pun beli la cd tu.

balik je bilik, aku terus pasang cd tu. rupe2nye cd tu bukan ustat yg aku nk tu, tapi suare ustat yg lain, suare yg aku kenal sgt. selalu dgr die bace quran dalam radio IKIM... rupe2nye tokey tu salah bagi information kat aku. mase tu baru la aku sedar, rupe2nye dulu aku penah ckp kat kwan aku ustat ni (yg dalam ikim tu) bace quran lagu boring dan tak sedap. maybe tuhan nk ajar aku supeye jgn belagak sgt kot.

so agak lame jugak la aku mencari2 bacean quran dari ustat yg sedap tu. sehinggelah one day aku tersempak ngn sorang kawan aku yg kate die ade satu koleksi MP3 dalam PC die quranic recitation yg sedap nk mampos oleh ustat pe ntah. pastu die bg la cd tu kat aku, lepas aku dgr suare and lagu quranic recitation tu aku terus jadi girang sebab inilah uastat yg aku cari2 selame ni....

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home