detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Friday, August 04, 2006

wahai dindaku mana mungkin 2

Image and video hosting by TinyPic

gambar nih telah ditangkap oleh sape ntah gune kemere sazlie mase ptg hari kedua, kem motivasi akhi,3-5 februari 2006. venue kat aikol. yg tunduk tu adelah kelibat yazid, manekale tgn yg besar tu adelah tgn sofi. mereka keliharan sedang menyakat encik batman yg sedang bersimpuh di tepi longkang ketika dinihari petang tersebut...

Haree jooma’at, empart haree boolan ogos doowa reeboo enam… pookool 3.30 pagee…
Akhirnye sampai sekarang akoo tak teedo lagee…!! Semooa boodak beeleek akoo dah nyenyak teedo deeuleet meempee. Sebab2 akoo tak booleh teedo:

1. aku kene selesema (demam selesema gamaknye!)
2. idong aku asyek berair dan pedih, akhirnye aku telah menyumbat tisu ke dalam 2 bijik lubang idong aku! Baru puas ati aku!
3. sakit kerongkong.
4. mate merah berair.
5. pening kepale tahap raje kingkong!
6. make sebab itulah aku maseh tak tido.
7. sehingge aku terase sangap yg teramat2.
8. make aku pun bukak la PC buruk aku.
9. make bijik mate aku terase sgt pedih dan kepale aku pun pening…
10. bila mane retina aku menerima cahaye dari skrin computer yg tak bertapis tu
11. make aku teringat kate2 pizin
12. bahawe pizin takder masalah duduk dpn computer lame mcm aku,
13. sebab katenye cermin mate dia tu kanta dia dapat menapis sinar from skrin tu.
14. make aku pun teringat cermin mate stailo yg diorang beli kat aku,
15. untuk aku pakai belakon mock trial sempena konves poade tahun 2003.
16. make aku pun menggayakan cermin mate tu…
17. make sinar skrin tu pun tak mendatangkan efek kepade aku
18. sebab cermin spek yg aku pakai ni gelap skit.
19. make dapat lah aku mengadap PC untuk mengisi mase senggang aku…
20. diringkaskan citer oleh kerane aku tido lewat…
21. make aku bangun subuh dekat kul 7 am…
22. pastu aku tido balik sebab ngantuk tahap king kong…
23. pastu aku ‘tersengaje’ ponteng tutorial usul fiqh 4 kul 10am sebab pening kepale/selesema kronik…
24. tapi aku gi kelas PP kul 11am.
25. abes kelas kul 12 pm gi kedai potostet aikol, potostet legal dokumen precedent
26. pastu terus gi masjid kul 12.40pm
27. kul 2pm abes semayang jumaat..
28. lunch kat kafe AIKOL ngn yazid, khairie, atoi n pai…
29. borak pasal chambering n law grad dinner…
30. pastu kitorang bertelagah kat depan kedai potostet aikol pasal legal dokumen ngn kawan khairie
31. abis kecoh kat kedai tu, nasib baik org tak ramai…
32. makcik cleaner kat situ and akak kedai potostet sume tgk kitorang kecoh2 bising..
33. pastu kitorang jalan2 kt booth aikol fiesta, makan eskrem.
34. pastu gi S-DEV register BTN, tolong regiskan name ezad skali..
35. pastu pegi A&R nk hantar form apply for double degree (LLBS)..
36. sekali aku terlupe potostet transkrip da! So tak bleh hantar lagi!
37. pastu aku, yazid, khairie, dayat, and pai lepak kat lab aikol
38. kul 5 aku yazid and khairie lepak2 kat kafe osman
39. khairie yg blanje, sambil borak2 lagi pasal career…
40. aku telan 2 bijik panadol
41. 5.30pm aku sampai bilik terus K.O atas katil sampai kul 7pm.
42. kul 7.30pm dapat mainan ding dang ngn wadi..
43. kul 9 gi miting finel touch akhi 8th mentoring…
44. sebelum pegi meeting sempat salam kat ataoi yg dah nk balik johor malam tu…
45. kul 12pm dinner kat sidik lepas abes miting…
46. 12.30 am gi bilik zul along kat faruk amek dokumen…
47. 1.00 am pegi bilik yazid amek dokumen..
48. kul 1.30am sampai bilik sendiri kat bilal
49. abes, malas dah nk tulis… nak taip asainmen PP2 plak…
50. wa billahi taufiq wal hidayah, wassalamualaikum…

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic