detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Monday, July 31, 2006

awan berbeza

Image and video hosting by TinyPic

Assalamualaikum… Gambar kat atas ni aku lukis gune program ‘paint’ pade satu mlm. Aku pun tak sure sejak bile aku obsess sgt ngn makhluk T-rex ni (aku pun obsess gak kat gambar api yg aku lukis tu!). Bagi aku t-rex adelah lambang kegagahan (cam poyo je!) Sebab tu aku lukis gambar t-rex tu pakai mahkota, Sebagai symbol kegagahan + kekuasaan. Klu mcm tu baru la bleh rule the world. Bak kate satu prinsip: orang islam mestilah ditakuti dan disegani oleh musuh2 islam. Klu skrang ni, umat islam cam sampah je, boleh main kuis2 ngn kaki. Ape2 pun: allah maha berkuasa, bukannye t-rex!

Born on a different cloud…

1. Jam tgn aku skarang pukul 3.15 pagi
2. hari ni hari isnin, 31-7-06
3. aku baru je nk melepak2 lepas siap buat asainment PP 2
4. sok pagi nk kene antar asainment tu, mdm sri yogamalar yg ajar.
5. skrang aku tgh melayan lagu kumpulan oasis
6. tajuk dia: Born on a Diferent Cloud
7. satu lagi lagu tajuk: Stop Crying Your Heart Out
8. sambil2 dgr lagu nih, hujan turun ngn mencurah2
9. irama lagu oasis dicompose bersame ngn ritma rintik hujan
10. sungguh seni dan unik bunyiknye!
11. sebenarnye saim yg bgi aku lagu nih.
12. perlu diingatkan aku bukannye seorang mat rock
13. one day aku rase teringin nk dgr lagu oasis
14. ntah kenape ntah, tetibe je aku teringat kat CD aku yg ilang tuh!
15. pastu aku antar mesej kat soim mintak lagu tu
16. satu mlm aku balik je bilik aku terjumpe CD lagu oasis kat PC aku.
17. saim antar mesej ckp dia yg antar CD tu.
18. em.. kadang2 aku rase mcm selalu bernasib baik
19. mcm ‘good karma’ dalam citer ‘my name is earl’ tu.
20. sorg kawan aku pun penah ckp bahawe aku nih adelah seorang yg bertuah.
21. tak tau lah ‘tuah’ mcm mane yg dia maksudkan.
22. adekah maksud dia aku ni seorang yg selalu bernasib baik?
23. atau dia rase aku ni selalu ade/dapat something yg jarang orang lain ade/dapat?
24. aku pun tak sure sgt pasal tu…
25. ape2lah, janji hidup mesti best!!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home