detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Thursday, July 13, 2006

mastermind's masterpiece

Image and video hosting by TinyPic

tajuk gambar: tgn seorang pejuang
sape tangkap: ilyana (multimedia biro sentral)
tempat: OR Humanitarian week 06, dekat komputer mizi
waktu: malam

Dalam 3 minggu ni sampai 12-7-07:

1. datang uia awai seminggu sebelum sem panjang bukak (mahal giler tiket bas, RM 28!)
2. program kirana tak jadi (kene pospon)
3. pening kepale yg kronik!
4. tak check in kolej walaupun ade surat living in during vacation (LIDV)
5. ponteng induction course humanitarian week 06 dua hari (sori ye!)
6. lepak rumah wawi satu mlm (tgk italy vs jermen kul 3.00 pg, jermen kalah 2-0)
7. amek PC kat kirana ngn wawi (tak reti aku nk tgk2kan PC si mazli yg rosak tu!)
8. kene kompoun kolej, tapi still boleh tgk result xm (tengkiu roy!)
9. conquer OR humanitarian week with the gang
10. design poster, banting and banner (tak larat dah aku nk edit, sbb PC asyik hang je!)
11. tolak moto mukriz gi bengkel (mase tuh tgh pakai baju melayu n kepiah putih!)
12. cat banner (printer buat hal la plak!)
13. main tiup2 bubble sabun (fakta: lelaki lebih pandai tiup belon dari pompuan!)
14. tangkap gambar ala-ala ustat/pegawai jais
15. beriadah ptg2 kat hamzah sports complex
16. practis watak jefrey untuk akhi performance (aku tak reti blakon!)
17. pegi invitation opening musabaqah quran peringkat national kat stadium malawati shah alam ngn geng2 censerve (dapat makan free ngn makcik2, heheh!)
18. ponteng first day kelas sbb tak berape nk ok
19. settle registration one subjek manual dalam mase stengah jam (alhamdulillah)
20. dapat first law asainmen, civil procedure by tuan haji abu hanifah (minggu depan dia nk tanye!)
21. register first tutorial, stiap hari selase 2-3 ptg! (subjek CP)
22. main game winning eleven (international cup)
23. nk kene antar working paper program merdeka sebelum 17/7/06
24. Pak mamat ade kebun, iya iya oo!!
25. sekian

mase dulu2:

1. waktu tu aku first year
2. ade sorang kawan aku baru eksiden kete
3. pastu dia fobia bawak kete/moto jap
4. one day dia ajak aku kuar mlm2 naik moto dia
5. dia soh aku yg bawak
6. aku cakap: gi mane?
7. dia jawab: gi ong tai kim
8. aku jawab balik: ko biar betul kite nk gi ong tai kim takde helmet!
9. dia jawab balik: ala, jgn risau,minyak moto banyak lagi! (sambil tunjuk kat aku meter minyak kt moto, dan berwajah penuh konfiden!)
10. aku kate dalam hati: eh, ape plak mamat ni, takde kene mengene langsung minyak moto ngn pakai helmet!
11. pastu aku tanye dia soklan yg same tadi, mane tau dia salah dengar ke…
12. dia jawab: ala, jgn risau,minyak moto banyak lagi! (sambil tunjuk kat aku meter minyak kt moto, dan berwajah penuh konfiden!)
13. aku bertambah konpius ngn jawapan dia
14. pastu aku pun selamber je bawak moto tu gi jalan2 kat ong tai kim mlm2 tak pakai helmet! (nasib baik tak kene tahan polis!)

jeritan batin pada awal pagi 13-7-06:

“ARGH! TENSEN NYE AKU HARI NIH!!”

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

2 Comments:

At 3:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 
At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 

Post a Comment

<< Home