detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Monday, June 19, 2006

sembilan

Image and video hosting by TinyPic

18hb 6, 2006, hari ahad. Hari ni adelah hari last xm aku, PIL 2. kuar dewan kul 6 ptg, aku jumpe yazid (salah sorang dari 5 moderator yahoogrup) kt luar dewan soh dia delete posts dalam yahoo grup tahun 2003 nyer, sbb inbox yahoogrup dah penuh, any new posts made by the members takkan masuk dalam inbox.

pas abis xm sampai bilik kul 6.30 ptg. Tetibe pizin dtg kate buck akan amek kitorang pas magrib. Kul 6.40pm atoi budak bilik aku dah kemas2 bilik sebab nk balik esok. Waktu tu jugak bapak ezad dtg amek dia balik umah. Pastu kul 6.45 izzi baru balik dari mane ntah, terus semayang asar ngn izzi, pastu aku kuar pegi bilik yazid kat faruk amek makanan keri bagi, pastu aku lepak2 kat situ sambil bace paper, pastu sazlie budak bilik yazid plak datang bawak makanan, pastu kitorang belasah makan sesame, pastu magrib pun masuk, pastu aku pun pegi semayag magrib, pastu tgk CD taaruf week 2006,

pastu kul 8.15 Buck tepon aku tanye aku kat mane, pastu aku soh dia amek aku kat simpang kafe bilal. Aku pun sampai kat situ pastu buck and the gang tak sampai2 gak. Pastu lame skit baru buck and the gang sampai. Mizi drive kete klasik kawan buck. Tepi mizi buck yg duduk. Belakang ade pizin dan izzi. Pastu diorang stop kete.

Dekat dgn kete tu ade 2 org forener tgh melepak tepi longkang. Izzi ngn pizin yg duk kat blakang terus bukak pintu kete dan kuar ngn kasar. Diorang lari ke arah aku and hardly grabbed my body and pushed me hardy into the car… konon2 macam adegan penculikan la… pastu mizi terus pecut kete tu laju2… mizi, buck, pizin dan izzi gelak2 bedekah2 sebab berjaye buat lawak depan forener2 tu. Aku diam seribu bahase.

Kul 9 pm tgk bola kat k****a, jepon lawan croatia, seri 0-0. Kul 11.20 sampai UIA balik, kul 11.30 aku ade kat bilik yazid balik sebab tadi aku janji ngn dia nk dtg bilik dia balik. Kul 12 am tgk bola brazil lawan Australia. tgk same2 ngn yazid, izzi, pizin, din, wadi, safwan, dan reza. brazil menang 2-0. tapi diorang main cam hampeh! Ronaldo main cam bodoh. 2.45am matcth tu abis.

Tapi aku taknak tido lagi sebab kononye nk enjoy hari baru abis xm. Balik bilik yazid lagi, tapi sazlie dah tidor. Kul 3 am tgk perancis lwn korea. Seri 1-1. kul 5.15 am baru aku sampai bilik aku, tgk atoi dah tido, enset nokia ade atas dada dia. Kul 5.30 izzi gune PC aku transfer gambar2 dalam thumb drive dia. Kul 5.45am alarm enset atoi bunyik. Kul 5.50am aku tulis bende nih..

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

1 Comments:

At 9:39 PM, Anonymous Anonymous said...

I like it! Good job. Go on.
»

 

Post a Comment

<< Home