detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Saturday, May 06, 2006

jubah antekesuma sufi

Image and video hosting by TinyPic
gambar sebuah kedai runcit kat brazil... cube tgk betul2.. kedai ni ade jual bola.. tgh tergantung kat atas siling...

Hari ahad, zaman terkini… 2006 tahun selepas kelahiran nabi isa a.s...

Mase aku tgh tulis bende alah ni (kat bilik aku), jam tangan casio yg dihadiahkan oleh abg aku 5 tahun yg lepas ni menunjukkan jarumnye pada pukul 1.49 pagi.. tapi otak aku terus berfungsi mengatakan bahawa skarang pukul 1.44 pagi.. sebab aku tercepatkan 5 minit mase setkan jam ni dulu… tapi kadang2 jam ni rosak jugak….

Penah aku datang lambat ke kelas sebab jam ni telah menipu aku… sebab tu aku kene always aware kat jam ni… time is very very important for me… mesti tak ramai yg tau aku ni susah nk bukak jam tgn yg aku pakai ni… seingat aku dah dekat sebulan dah aku tak bukak2 jam ni dari tgn aku! Klu abg aku tau mende nih mesti dia bangge!

Pukul12 tadi aku telah melakukan satu tabiat yg dah lame aku tinggalkan…Dulu2 mase zaman mude2 aku kat uia tgh2 mlm dalam kul 12 tu mesti aku rase bosan dan tertekan.. sebab ape ntah aku pun tak sure, sebab banyak sgt faktor2 yg menyumbang kepada ‘kebosanan’ dan ‘kemurungan’ tersebut… mungkin juga pukul 12 mlm tu adelah kemuncak otak aku jadi biol menanggung dan menghadapi waktu2 seharian dari bgn tido tatkala pagi sampai tgh mlm tu…

olih sebab tu dulu asal pkul 12 or 11 mlm ke atas je aku akan melarikan diri aku dari ‘org ramai’ sorang2 pegi kafe… tujuannye adelah satu je: mendapatkan makanan halal untuk dimakan… bukan sebab lapar, tapi sebab nk ilangkan tension… padahal aku dah makan dah pukul 8 or 9 tadi… di samping itu ia juga MUNGKIN berhasil utk tujuan menambahkan berat badan aku nih…. Tapi malangnya tujuan yg murni untuk menambahkan berat badan tersebut tidak berhasil!!!

Tatkala aku asyik menarikan dua tiga ketul jari aku atas keybod buruk ni, baru aku teringat satu name yg tetibe ‘menggerunkan’ aku: ABDUL GHAFUR HAMID. Oh ye, ari selase nih nk kene hantar asainment… dan aku tak taip lagi asainment tu… heheh.. okey chow dulu, aku nk taip asainment ni!!

“MMEBCAA MENMAABH IMLU” (membaca menambah ilmu)

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home