detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Saturday, April 22, 2006

sembilan replied



red hanger (myredhanger@yahoo.com) wrote:

serius...

1.permainan yg yazid dan akma tue..
aku dah try tp buboh nama aku dan anak buah aku dekat yazid..
dekat akama aku bubuh nama aku then kotak pertama nama dia..
2 kotak lg aku bg nasihat sket kat dier.. tiber..

2. citer panas st xavier masok final lagi.. mesti ko boring kan?

3. result ko okeh tak? aku taktaulah..aku ingat nak balik jumaat or sabtu..
aku tompang 2 kotak kompuier besar kat bilek kau sebelom kau naik atas yer..sori n thanks..

sembilan (repairedvehicle@yahoo.com) replied:

ohoo.. baru aku tau emel ni untuk aku rupanya...

1. game akma ngan yazid tu x best... (........ deleted )

2. budak2 st xavier tu mmg pandai2... dah 3 tahun berturut2 diorang juare debat bahasa ingeris...

aku rase skolah diorang tu miskin je... datang uia pun cikgu diorang yang antar naik kete... bukan mcm kebanyakan sekolah lain, naik bas skolah diorang tu...

mase debate pun diorang pakai t-shirt putih kolar je... masuk final diorang pakai baju uniform all white.

klu sekolah lain diorang pakai blezzer, baju batik, baju melayu, and tah hape2 ntah pakaian diorang... mcm budak RMC dulu diorang pakai baju ala-ala formula one and baju sejuk benag kapas kasar askar duk dalam hutan tu...

budak2 RMC tu pun power... dah 3 tahun berturut2 jadi naib johan... tak susah sgt nak jage diorang ni,, sebab diorang ni kan askar.. pandai2 lah diorang.. lagipun diorang mmg tak suke ade orang menyibuk kat diorang 24 hours!

serius,, aku kecewa tak dapat jumpe budak skema yg nangis tu... kesian dia... mesti dia rindu kat abang najib...!!! hohoho!!!...

lagi satu beg RMC yg aku 'pinjam' tu still tak pulang2 kan lagi...

3. serius... aku baru balik beli tiket bas balik uia... tengkiu banyak2 sebab tolong simpan PC aku... serius aku tak sempat nk kemas bilik aritu.. pakai balik je... kepade mizi tengkiu jugak sebab tolng angkat and simpan baju2 aku yg aku sidai tu... serius,,, bukan nk buli ko... tapi mintak tolong.. emergency beb!

4. (deleted)

5. (deleted)

6. bai! bai!!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home