detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Saturday, August 12, 2006

putus asa hilang kawalannya

Image and video hosting by TinyPic
gambar dikompos oleh: biroo
kemera: sazlie
event: 8th mentoring
venue: LT2 ADM

Putus asa hilang kawalannya


1. Hari ni ari ahad, 13hb 7 2006, kul 4.05am.
2. Tapi aku boleh recall lagi peristiwa sebelum skrg ni bermule pade hari jumaat.
3. Hari jumaat, kelas aku pukol 10.00am sampai kul 12pm,
4. Pastu gi lunch ngn ezad kat kafe uthman.
5. Pastu kul 1 pm gi masjid nk semayang jumaat.
6. Kul 3 pm kat lab econs ngn yazid.
7. Kul 4pm balik bilik. Kul 4.40pm kuar KL ngn yazid.
8. Kul 9pm pegi miting akhi. Kul 11pm miting abis.
9. Kul 12am (sabtu) aku takleh bagi tau aku buat pe (aku tak tdo mlm tu).
10. Kul 6.00am balik bilik aku kat bilal.
11. Kul 7.30am gerak pegi BTN kat main audi.
12. Ade 3 sesi semuanya. First sesi oleh dato’ hamdan sulaiman.
13. Dia citer pasal keberanian, maruah dan harga diri, jati diri, mental kelas pertama, kepimpinan, etc.
14. Sesi kedua oleh Dr. idris Md. Nor. Dia citer pasal ancaman/cabaran globalisasi.
15. Intro dia citer pasal ape tu globalisasi secare mudahnye. Pastu dia specific terus citer pasal ancaman/cabaran globalisasi yahudi, Kristen, Israel dan amerika kepade dunia, especially kepade kerajaan Malaysia dan mahasiswa.
16. Kul 1pm aku balik bilik jap ngn amin, kul 2.05pm aku gerak balik gi BTN kat main audi.
17. Sesi ketige pade waktu petang oleh dr. abdul rahman Muhammad said.
18. Dia cite pasal kepimpinan, ketrampilan, jati diri, cabaran, peluang, ancaman, kekuatan, kelemahan remaje melayu zaman skrg. Pastu ade gak citer pasal islam hadhari.
19. 4.30pm BTN abis. Kul 5 smayang asar. Pastu on-line jap. Pastu gi makan kat kafe faruk.
20. Kul 6.30pm aku balik bilik dan tdo.
21. Pastu aku tido lagi dan lagi, lagi dan lagi lagi dan lagi sampai kul 3am baru aku bgn dan hidup secare normal! Ngantuk giler aku sebab ari jumaat malam tu aku tak tdo!
22. Itu pun tido aku tak lena sebab kene kacau oleh sorang mamat ni yg tetibe je pasang lagu kuat2 kat PC aku around kul 11pm!
23. Pastu aku dgr sok sek sok sek sorg budak bilik sebelah yg dtg ke bilik aku tanye kat atoi and ezad apesal aku tdo awal sgt mlm ni…
24. Begitulah alkisahnye, wasallallahu ala muhammadin wa ala alihi wasahbihi ajmain. Walhamdulillahi rabbil alamin.

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

1 Comments:

At 1:04 AM, Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. »

 

Post a Comment

<< Home