detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Sunday, February 05, 2006

surat umar

dengan nama allah yg maha pemurah lagi maha penyayang…

kepada josh bush, saya menyeru anda agar memeluk agama islam secepat mungkin. kerana anda sebelum ini seperti sgt bencikan islam, walaupun anda tak pernah mengakuinya kepada dunia, tetapi tindak tanduk anda menjelaskan segalanya!. anda menyerang Negara iraq tanpa motif yg jelas. anda juga tidak membenarkan azan dilaungkan sesuka hati dari masjid di amerika. bahkan masjid2 disana tidak di benarkan mempunyai kubah! ingatlah, anda mungkin akan ditimpa penyakit dan kemudiaannya mati, atau anda mungkin mati dalam kemalangan jalan raya, atau anda mungkin juga mati ditembak oleh pembunuh upahan, atau lebih teruk dari itu, anda tiba2 mati mengejut tanpa sebab musabab yg rasional. anda ketika itu akan mati sebagai org kafir, disiksa di dalam kubur sampai hari kiamat, kemudian akan di masukkan ke neraka allah yg sgt berat siksaannya. maka sia2lah usia anda di dunia ini.

kepada shah ruk kan, anda diseru agar kembali kepada ajaran islam yg sebenarnya. kami ragu2 tentang status agama anda, walaupun umum mengetahui anda beragama islam. tetapi media melaporkan, bahkan diketahui oleh seluruh rakyat india bahawa anda mengambil arak sebagai minuman kegemaran anda, dan meninggalkan solat2 wajib. kononnya anda tidak lagi mengerjakan solat selepas doa anda untuk menyelamatkan ibu anda dari maut akibat sakit tidak dimakbulkan tuhan. itu saya tidak tahu. anda juga dengan penuh biadab mempamerkan aksi2 yg tercela dalam islam dalam filem2 lakonan anda. anda kelihatan sgt asyik apabila berlakon berpelukkan dgn wanita2 yg tidak menutup aurat, dgn menampakkan pusat2 mereka yg kononya menawan itu, bahkan mereka itu bukannya muhrim anda. anda juga tanpa segan silu pernah memakai rantai leher berlambang salib. oleh itu, demi keselamatan dunia dan akhirat anda, bertaubatlah.

kepada david bekam, anda diseru utk memeluk satu2nya agama allah yg benar, iaitu islam. hidup anda akan sejahtera dan anda akan dijanjikan syurga kelak. anda seharusnya tidak leka dan berfoya2 dgn kemewahan anda yg datangnya dari allah itu. anda adalah ikon ramai pemuda pemudi di seluruh dunia. kemahiran bola sepak anda menjadi rujukan dan rujukan di seluruh dunia. bahkan fesyen rambut dan pakaian anda menjadi ikutan muda mudi di selutuh dunia. fesyen rambut burung belatuk anda ketika piala dunia 2002 masih lagi menjadi ikutan muda mudi sehingga hari ini. jika anda memeluk islam, anda mesti menutup aurat apabila bermain bola di padang. saya cadangkan anda memakai tight sehingga paras bawah lutut, kerana aurat lelaki dari atas pusat sampai ke bawah lutut. saya juga mencadangkan agar anda memakai tight bewarna putih, kerana warna tersebut sesuai dgn warna putih jersi real Madrid. saya pasti pemakaian tight anda akan menjadi ikutan ramai muda mudi di seluruh dunia termasuk yg bukan islam.

akhir sekali, semoga allah memberikan kamu hidayah dan cahaya kepada hati2 kamu.

yang benar,
umar,
HOT, akhi project.

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home