detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Sunday, July 17, 2005

wadi orkid...

helo pekabo...

Image hosted by TinyPic.com

Hohoho!!! Korang tgk mamat pzin kt depan sekali tuh… tetibe je muke dia ceria tak tentu psal!! Heheheh! Kt belakang sekali tu wadi budak engineering… pakai baju merah ma!!! Yg baju bunge2 tuh aminah.. semua nih geng ahli fakir pzin… 2 org budak pompuan yg pakai baju colourful tu anak sedare wadi.. ape ntahg name diorg, aku lupe dah!!… yg pakai baju merah tu akak, yg baju biru tuh adek dia,,, tetibe jek join skali pogram akhi-project g taman bunge raye and orkid.. ape2lah, janji best!!!

Image hosted by TinyPic.com

Wah! Ni kat taman bunge raye… panas maa mase nih… so kitorang berlindung kt bawah lembayung daun2… air pancut tu nampak pegun siot! Poweer giler kamera digital wadi! Korang nampak tak budak pakai kasut belang2 tuh? Aku le tuh!! Kt depan aku pakai baju putih tu izzi! Kt belakang tu ina (baju biru), yan (baju kuning), daisy (baju putih), kak sue (baju krim), dan sape sorang lagi ntah aku dah lupe name! (baju merah)

Image hosted by TinyPic.com

Giler ah budak 5 ekor nih! Ranggi giler gaye!! 3 org kepale botak! Mcm samseng, tapi diorang nih baik jek! Serius mase nih aku rase betul2 nk mandi and tangkap ikan kat kolam tuh… panas maa!! Korang tgk budak yg pegang idung tuh, bergaye abis!! Mase nih kat taman bunge raye… pastu kitorang gi taman ruse and kancil, planetarium Negara, masjid Negara, bla,..bla..bla… dah la, malas aku nk citer lagi… bai bai!!

orEn memesan diri sendiri:

“COMING TOGETHER IS BEGINNING,
KEEPING TOGETHER IS PROGRESS,
WORKING TOGETHER IS SUCCESS!”

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home