detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, June 08, 2005

nasionalisme india

makan kt kedai mamak best ke? makanan dia sedap ke? entah la,,aku pun tak sure,,, tpi SEDAP tu aku rase subjektif kot...

tapi sorang kawan aku ckp mkn kt kedai mamak boleh menanamkan rasa cinta kepada india... maksudnya cintakan negara india, culture india, etc!

aku pikir gini... mungkin dia punye makanan sedap kot sampai kita rase terharu dan beruntung,,, or dia punyer service mmg ade kelas! aku pun pikir gini: maybe diorang bubuh racun , dadah or bacer jampi serapah sampai pelanggan suker kt india and mkn kat kedai mamak selalu, atau cintakan negara india,,, so mender2 nih beri benefit kt dioranglah!!

so biler mule2 kawan aku cakap makan kt kedai mamak boleh tingkatkan semangat cintakan india, kitorng sumer gelak besar sampai meleleh air mate...

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home