detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Monday, June 20, 2005

projekku brazilku

aritu aku tgk match brazil (juara dunia) lawan greece (juara eropah) lawan kt piala konfederasi... aku seronok sgt coz brazil menang bergaya 3-0!! mlm tu aku ngn pizin jerit2 sampai mizi, haikal dan abg lee takleh tido!! smlm aku tgk brazil lwn mexico (juara amerika latin?), brazil kalah 1-0...sedih maa... tapi takpe,,,bile aku tgk gmbar kt bawah nih aku jadi tersenyum...

Image hosted by TinyPic.com

PEACE!!!! ni gmbar program mentoring akhi-project sem lepas.. mase nih buat kt taman tasek perdana... hehe..masuk dalam hutan pun aku dressing pakai baju kemeja ngn kasut hitam... saje jek nk buat lain skit!!

yg pakai baju belang2 kuning tu izzi... tibe jek dia merayu kt aku soh jadi abg angkat dia... aku ok jek(walaupun citer nih tipoo).

kat tepi tu ade nmpak sepasang kaki pakai sluar krim,baju putih, tudung biroo, tgn dia pegang tas/beg... itulah azlin..tapi org panggil dia alin...tak paham betul aku!!

yg jeling kt korang pakai baju kelabu tu ezad.. di nih kira otai AKHI la.. org lame..lebih awal masuk akhi daripada aku..!! byk experience and skill.. leadership dia pun boleh tahan!!(tiber aku bodek ko ezad!!)

Image hosted by TinyPic.com

budak kecik yg pakai baju putih tu name dia aiman... suke sgt komen tentang imej abg2... boleh jadi penasihat imej bile besar...aku panggil dia stuart little coz dia nih cute kot... dia nih kire budak yg boleh dgr kate gak la,,, tak degil sgt... lagi satu tabiat dia nih suke duduk atas riba abg2 and pegang tangan abg2... ape2lah ko aiman,,!!

yg pakai baju ungu tu name dia meha...dia nih otai mcm ezad gak.. (apsal ntah, sumer nk sibuk2 masuk dlm gambar!)

yg baju merah tu pulak name aina.. budak mentee baru... satu2nye mentee girl yg pakai glass..


Image hosted by TinyPic.com

mase nih aku buat ape ntah,,tak ingat lah.. kt situ ade effah (pakai spek) tgh menyibuk nk masuk dlm gambar...(padahal aku yg menyibuk!)..klu tak nmpak muke dia,,bawah nih ader gmbar full dia..

Image hosted by TinyPic.com

hmm.. mase nih agak tenang gak la coz ade kt bawah pokok... tak silap aku lepas melantak makanan kot... (apsal ntah, sumer nk sibuk2 kt sini!!)

Image hosted by TinyPic.com

mase nih semua nk ngade2 masuk dlm gambar...aku pun kene himpit..!!(apsal ntah sumer nk sibuk2!!)

Image hosted by TinyPic.com

AMBIK KO!! yg nih lagi dasyat!! sumer nk masuk dlm gambar!! mase nih kat AKHI training day, kt taman tasek titiwangsa... cari le yg pakai baju belang2 itam putih,,, itu le aku!! heheheh!!

yg baju itam mcm botak2 tu mizi..dia nih lagi otai..head project lagi!! muke plak ganas gile mcm pembunuh upahan!! BYE! BYE!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

1 Comments:

At 8:23 AM, Blogger p said...

gambar lain xdek lagi ker?

 

Post a Comment

<< Home