detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Thursday, August 18, 2005

seriuss!!

hoi! semekom semua!!! hahaha....
Image hosted by TinyPic.com

gambar atas nih citer yg sorang mamat tuh nk jual laptop kat kawan dia, so kawan dia tanye la ape game yg ade dalam laptop tuh... ah, arini kelas abis kul 6....so aku harap mulai ptg td pandangan lekterer aku terhadap aku dah berubah... hehehe... mcm budak bermasalah jek aku ni kan?! lalala... semoga aku lebih rajin membaca buku utk berjaya... ameen ya rabb!

oren memesan diri sendiri:
klu nk dapat bk kawan, anda haruslah bermula dgn menjadi seorang kawan!

Image hosted by TinyPic.com

yg ni plak pasal gejala penggunaan bahasa yg ringkas dan ntah hape2 dalam internet, yg sesetengah org pandang serius sebagai perosak bahasa… so, terpulanglah kepada anda… eh, jgnlah!!!

Oren memesan diri sendiri:
Jika anda gagal merancang dalam melakukan sesuatu, anda merancang utk gagal!!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home