detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Monday, August 22, 2005

kaler merah!!

Askum wbt… semalam akhi bt pogram mentoring , pogram pertama akhi utk sem nih… so aku diberi tugas sebagai prep n tech yg aku sgt bohsan dan tak teruja langsung.. lainlah klu aku dib yr sejuta ringgit! Series aku nk sgt2!! ah, yg penting sumer org gembira semalam!

Image hosted by TinyPic.com

so kitorang bwk budak akhi tu g kalering contest sempena poram tear of al-aqsa… diorang kaler gmbar masjid al-aqsa… jom geng, mari contribute something terhadap pembebasan al-aqsa dan Negara islam palestin!!! Semoga allah menolong kita!! Amiin!
Kat atas nih, gambar sape ntah… tapi gambar seorang kanak2 palestin… aku mmg suke ngan gambar nih, sebab cantik.. aku mmg teruja ngan kaler merah!! Tapi tak teruja langsung ngan darah,,, sbb aku bkn drakula!!

Image hosted by TinyPic.com

nih sorang lagi gambar pejuang muda palestin… sape tahu, maybe abg, or abah, or ahli keluarge dia yg lain ade yg meninggal sebab menentang yahudi?... mcm ustat aku kat matrik, adek dia mati kene tembak ngan yahudi,, sedih maaa!!

Oren memesan diri sendiri:
Bencikan yahudi sbg musuh islam!!

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

3 Comments:

At 2:59 PM, Anonymous Anonymous said...

bencikn yg memerangi islam..

 
At 7:39 AM, Anonymous Anonymous said...

seriously...jews dah undur dari palestine? (from the news ive read
)....macam tak percaya ja aku.. orang yahudi nak wat cemtu?...ntah la... Allah maha mengetahui..

 
At 7:39 AM, Anonymous Anonymous said...

seriously...jews dah undur dari palestine? (from the news ive read
)....macam tak percaya ja aku.. orang yahudi nak wat cemtu?...ntah la... Allah maha mengetahui..

 

Post a Comment

<< Home