detiknafaskejora

Image hosted by TinyPic.com

A S S A L A M U A L A I K U M :: p u j i a n k e p a d a A L L A H ::
m y o n l y L O R D o f u n i v e r s e :: w e l c o m e 2 m y b l o g ::
n i c e 2 m e e t u :: i k u t s u k a a k u l a h ! ! ::

Image and video hosting by TinyPic

Monday, April 04, 2005

baju belang2...

assalamualaikum..

ah, lega rasanya bila saya sudah habis peperiksaan akhir semester..bagaimanapun saya telah membuat satu keputusan,,,saya enggan pulang awal ke kampunng halaman,, bagi saya waktu sekaranglah yg paling sesuai untuk merasai suasana hening di university,, ini bukanlah kali pertama bagi saya...

sebelum ini saya ada membuat satu posting di blok ini,, tetapi saya masih belum berniat utk menyambung kembali tulisan saya..saya juga merasakan bahawa saya perlu membuat editing lagi terhadap tulisan saya,,

sekarang saya di tahun ketiga,,, harap saya akan terus gembira berada di sini,,,

kegembiraan,,,
ia adalah segalanya bagi saya,,,

belajar undang2,,kursus pilihan saya sendiri..walaupun sgt berat dan susah,,
bersama kawan2,,, harus sedar kawan2lah yg mewarnai hidup kita... kawan yg rapat pula yg akan memberi dorongan dan nasihat kepada kita,, kerana mereka lebih memahami kita,, berbanding orang lain,,

saya percaya,, sesetengah ibu bapa pun tak mampu memahami anak mereka seratus peratus,,,!!

tapi saya juga berasa takut,, kerana suatu hari nnti saya terpaksa berpisah dgn mereka,, apabila aya sudah habis pelajaran saya disini...
saya harap diri saya akan terus diingati oleh yg lain..saya juga pasti begitu terhadap mereka,,,

semoga allah memberkati hubungan/jalinan ini,,amen,,

wassalam..

thank you very much for your comments

Image and video hosting by TinyPic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home